Os modelos lanzados na época, el 326 (1935), 327 (1937) 328 e o roadster deportivo lanzado en 1936 , eran populares. O BMW 326 estaba en produción entre 1936 e 1941, as súas características e un prezo xusto (RM 5500 ) fixo chegar un bestseller. Eles chegaron a 16.000 unidades producidas no período. Tiña moi redondeado, ea parte traseira foi notábel a forte presenza do estepa no maleteiro . O chasis construído con vigas perímetro permite o corpo non foi colocada no alto para permitir que os asentos no interior do perímetro. Antes do inicio da Segunda Guerra Mundial BMW produciu o 327 espazos, coche de luxo , eo 328, un descapotable deportivo. Ambos modelos foron equipados cun motor de 2 litros e foron moi avanzados na época.
O 328 notado non só para a construción, pero tamén para os numerosos éxitos en pistas de carreiras , incluíndo a Mille Miglia , realizada en Italia, en 1940. Cimentada dentro Este modelo de BMW como fabricante de coches deportivos, que soportar tras a Segunda Guerra Mundial mundial. En Gran Bretaña era tan popular que vendeu no seu mercado baixo licenza de BMW por Frazer - Nash , unha empresa que desde 1934 BMW fora importar motores para os seus propios modelos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario