1.1.Historia
1.1.1.Comezos
O antecesor de BMW foi a empresa Rapp Motorenwerke GmbH, fundada en 1913 por Carlos III. Cambiaron o nome en abril de 1917, por primeira vez no BMW GmbH ( sociedade anónima ) para acabar con BMW AG, un ano máis tarde , tras a súa conversión nunha corporación. O primeiro director foi Franz Josef Popp , que permanecerá no cargo por 20 anos. O enxeñeiro Max Friz reconverteu a empresa en 1917 para desenvolver unha alta compresión de motores de aeronaves,a través do cal podería reducir a perda de rendemento en grandes altitudes. Esta innovación foi tan popular que BMW recibiu un pedido de 2.000 motores por parte da administración do exército prusiano. O 17 de xuño de 1919 a marca alcanzou o récord de altura cos 9.760 metros, cunha BMW IIIa . O fin da Primeira Guerra Mundial co Tratado de Versalles, semella a fase final da empresa, como o tratado de prohibición da produción de 5 anos de motores de aeronaves, até entón o único produto de BMW. En 1922 Camillo Castiglioni , o principal accionista da empresa deixou a empresa para ir Bayerische Flugzeugwerke AG ( BFW ), tendo tamén os dereitos da marca BMW.
A empresa foi orixinalmente BFW empresa- Flugzeugwerk Gustav - Otto, que fundou a 07 de marzo de 1916 Gustav Otto , fillo Nikolaus August Otto , inventor do motor de combustión. O 7 de marzo de 1916 foi considerado na descrición da historia da empresa , como a data oficial da fundación de BMW. Coa saída do Bayerische Flugzeugwerke Castiglioni ( BFW ) deixaría de subir a BMW. A empresa foi chamado ata entón pasou a chamarse BMW Süddeutsche Bremsen - agy tras Knorr - Bremse , gran empresa industrial na área de freos.