jueves, 22 de mayo de 2014

2014 BMW i8 Review

O modelo i8 é o último coche de BMW que saiu o mercado.Para min é o mellor coche de BMW :)

jueves, 15 de mayo de 2014

BMW Z8.O modelo Z de BMW máis luxoso

Era Kuenheim
Entre 1970-1993 Eberhard von Kuenheim actuou como consexeiro delegado. Durante a súa presidencia multiplicaron as vendas por 18, grazas á introdución de varias novas liñas de modelos, ata 28 millóns de marcos. A produción de vehículos quadruplicouse e triplicouse a da motocicleta. Ademais, o número de empregados medrou de 23.000 a 71.000. Tamén foron creadas novas unidades de produción en Alemaña (Regensburg, Spandau), Austria, Sudáfrica e Estados Unidos (Spartanburg).
En 1973 se inauguró el Cuatro Cilindros, un edificio de nueva construcción con la forma de cuatro cilindros de motor, situado junto a la Ciudad Olímpica de Múnich, creado por el arquitecto austriaco Karl Schwanzer, para convertirse en el edificio administrativo principal de la empresa.

lunes, 12 de mayo de 2014

A recuperación final de BMW chegou en 1966 co modelo BMW E114.
En 1967, adquiriu BMW  Hans Glas GmbH en Dingolfing situado preto de Múnic, para facer un centro de produción BMW.
En 1968 presentouse o BMW E3 2500 que sorprendeu aos profesionais do sector polo seu silencioso motor e potencia.

A planta de Múnich foi desvastada por as bombas aliadas.BMW conseguiu manterse á flote por motocicletas de fabricación, potas e freos.
Ao mando das forzas de ocupación aliadas, BMW non podía facer os vehículos de 3 anos despois da guerra. Foi finalmente alcanzado en 1951, cando o primeiro vehículo producido despois da guerra. Foi o BMW 501, un modelo de luxo, inicialmente, con motores de 6 cilindros, e logo, 8 cilindros en V. Este modelo pronto alcumado Barockengel (alemán, "Barroco Angel") polo seu corpo alargado.


lunes, 28 de abril de 2014

 BMW inspirouse no 328 clásico do ano 40 e creou o 328i,o novo modelo do 328 baseado no estilo clásico do coche dos anos 40.Para mostra este video 


Os modelos lanzados na época, el 326 (1935), 327 (1937) 328 e o roadster deportivo lanzado en 1936 , eran populares. O BMW 326 estaba en produción entre 1936 e 1941, as súas características e un prezo xusto (RM 5500 ) fixo chegar un bestseller. Eles chegaron a 16.000 unidades producidas no período. Tiña moi redondeado, ea parte traseira foi notábel a forte presenza do estepa no maleteiro . O chasis construído con vigas perímetro permite o corpo non foi colocada no alto para permitir que os asentos no interior do perímetro. Antes do inicio da Segunda Guerra Mundial BMW produciu o 327 espazos, coche de luxo , eo 328, un descapotable deportivo. Ambos modelos foron equipados cun motor de 2 litros e foron moi avanzados na época.

O 328 notado non só para a construción, pero tamén para os numerosos éxitos en pistas de carreiras , incluíndo a Mille Miglia , realizada en Italia, en 1940. Cimentada dentro Este modelo de BMW como fabricante de coches deportivos, que soportar tras a Segunda Guerra Mundial mundial. En Gran Bretaña era tan popular que vendeu no seu mercado baixo licenza de BMW por Frazer - Nash , unha empresa que desde 1934 BMW fora importar motores para os seus propios modelos.